20.8.08

Lizzie Bennet

Jednym z ulubionych filmów mojej siostry Zosi jest serial BBC „Duma i uprzedzenie”. Co prawda z powodu młodego wieku pozostaje na razie obojętna na uroki pana Darcy, ale za to zachwycają ją panny Bennet. W związku z tym bolerko dla Zosi mogło wyglądać tylko tak:




Bolerko jest zapinane z przodu na cztery okrągłe guziki, ma klasyczną długość, czy raczej krótkość, okrągły podkrój szyi i długie rękawy, oczywiście z bufkami.





Całość wykonana z niebieskiej bawełny, ściągacze i zapięcie turkusowe. Rękawy wrabiane, bez szwów (prułam trzy razy!), całość zrobiona na żyłce, więc szwów bocznych również brak.




Zosia zachwycona, może się jeszcze lepiej bawić w Lizzie.

2 komentarze:

Patra pisze...

No ja jestem pod wrazeniem:) Zarowno bloga jak i bolerka - bardzo Bennetowskie:))) I to zrobione wlasnorecznie, brawo!

Kath pisze...

Piękne to bolerko!, ostatnio bardzo mi po drodze do takich fasonów (mentalnie bo fizycznie jeszcze się nie odważyłam) :)

generated by sloganizer.net